8. feb. 2015

Instagram za na steno







Če je med vami še kakšen tak navdušenec nad Instagramom kot sem jaz, bi mu morala tale objava biti všeč. Sama uporabljam Instagram že dobro leto in pol in zdi se mi, da moja ljubezen iz dneva v dan še kar raste. Nikoli ne bom pozabila, kako sem si želela nov telefon samo in izključno zato, da bi lahko imela Instagram, za vse pa je kriva Alja in njena čudovita galerija. Dolgo časa sem se trudila, da bi na kakršenkoli način prišla do svojega računa brez pametnega telefona, pa je bilo vse zaman, dokler se ni oči en dan prismejal domov z novim Samsungom zame. Skakala sem do stropa in logično, da je bilo nalaganje Instagrama takoj naslednji korak za nastavljanjem datuma in ure. 

Kot sem rekla, ljubezen do njega je rasla iz dneva v dan in vsaka objavljena fotografija prinese posebne spomine in pričara pristne občutke. Vedno sem si želela imeti dnevnik, pa se mi ga nikoli ni dalo pisati, Instagram pa je vse to spravil na en višji, meni tisočkrat ljubši nivo. In ker mi je nekaj fotografij res ljubih, sem dolgo časa iskala način, da jih spravim na papir. Toda misija je bila veliko težja, kot se sliši. O printanju Insta fotk na slovenskih internetnih straneh sploh ni bilo govora, ponudniki iz tujine pa že za fotografije zaračunajo kar mastno ceno, kaj šele, ko prištejemo poštnino. Tako sem se za nekaj časa vdala v usodo in malo odmislila vse skupaj, dokler nisem nekega lepega dne pri Klemnu (na instagramu, kje pa!) zagledala fotko z Instagram printi in med komentarji ujela, da jih tiskajo v Leclercu. Ne vem, zakaj sem se tako dolgo spravljala v akcijo, toda pred 14imi dnevi mi je končno uspelo naročiti moje fotografije in čez par dni sem že ponosno korakala domov s svojim paketkom. Bila sem nadnavdušena nad vso zadevo, saj je a) neverjetno poceni (9 centov na fotografijo 10x10 cm) b) fotografije greš iskat v trgovino in ne zaračunajo brezvezne poštnine, kot večina ostalih ponudnikov c) naročanje je najbolj enostavna stvar na svetu - downloadaš njihov program in izbereš fotke, označiš velikost in ukažeš, naj jih ohranijo v izvirnem formatu d) lahko izbiraš med različnimi velikostmi in mat/sijaj izgledom e) fotografije so lepe in kvalitetne. 

Še kaj za dodati? Jaz bom rekla samo še hvala Klemen in uživajte pri odločanju, katere fotografije grejo na steno! :)

11 komentarjev:

  1. sploh ne veš, kako mi znaš polepšat dan! zdej moram pa še js v Leclerc, nujno! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Happy happy da je enkrat lahko obratno, ti ga meni z vsako fotko na Instagramu! :*

      Izbriši
  2. Carskooo! Sama sem tudi ena obsedenka z instagramom. Priznam. Hvala Manca za supersko informacijo in idejo za popestritev sobe. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Wooo ravno odkrila tvoj blog in se zakopala v branje objav (pri prejšnji sem se res nasmejala in bom mogoče tudi sama ustvarila kako tako objavo, hvala za idejo) sicer pa super blog - followed!

    Sem pa tudi sama Instagram obsedenka, res eno izmed boljših družabnih omrežij, veliko boljše kot Facebook! Je še kako res, ko pravijo slike povedo več kot 100 besed :) hihi


    xoxo
    ewiie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo kako lep komentar, tisoćkrat hvala. Ko napišeš objavo obvezno linkaj! ;)

      Izbriši
  4. Jaz nasploh pogrešam tiskane fotke. Dandanes je vse tako digitalizirano, da je kar žalostno. Luštna objava <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 joj tvoj Instagram si itak zasluži eno obširno tiskanje! ;)

      Izbriši
  5. Super ideja! Jaz že doglo nisem dala nobenih tiskat, morda je čas... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem se tudi dolgo pripravljala, pa res ne bi bilo treba :)

      Izbriši
  6. nisem vedela, da jih tam tiskajo :) ampak odlično, da si se odpravila jih natisniti ker se tudi sama odpravljam narediti isto že predolgo -.-

    OdgovoriIzbriši