7. jul. 2015

So far so good


Letos me je prvič zares stisnilo, ko so bile moje brezskrbne počitnice zaradi izpita iz kemije pod velikim vprašanjem. Vem, da velika večina študentov nima te sreče, toda ves čas se mi je zdelo, da bom sama svoj prvi letnik brez težav spravila pod streho že pred poletjem in uživala radosti počitnic še globoko v september. Res je šlo vse gladko, kljub ubijalsko natrpanemu urniku izpitov sem vse opravila odlično, but then kemija happened, ali kako že rečejo ... Ob pogledu na debelo skripto sem se po tehtnem premisleku odločila za drugi rok, kar se je po eni strani izkazalo za hudo napačno odločitev. Nisem verjela, da profesorji res delajo razliko med prvim in drugim rokom, pa me je močno udarilo po glavi, ko sem sedela pred izpitno polo in se počutila kot največji bedak. No, konec dober vse dobro, izčrpala sem vse svoje znanje in neznanje in včeraj izvedela, da sem ena izmed štirinajstih srečnežev, ki smo s kemijo zaključili. 


Toda vse skupaj mi je dalo misliti in v pričakovanju slabih ali dobrih rezultatov sem se takoj po odpisanem izpitu odločila, da te počitnice res maksimalno izkoristim. In peti dan po tej odločitvi moram reči, da mi gre zelo dobro. 

Prvi dan počitnic sem se zbudila že ob 5.30 in s teto odšla nabirat borovnice. Sledil je sprostilni šoping, ki pa ni obrodil sadov (čisto meni podobno). Dan sem izkoristila še za pospravljanje stanovanja in nato selitev domov. V naslednjih dnevih so sledili obiski sorodnikov, kar mi zadnje čase, ko se toliko manj vidimo, zelo veliko pomeni. V najlepšem spominu pa so mi ostali večerni piknik ob reki s sestro in sestrično, jutranji tek na okoliški hrib, kratek kolesarski izlet s sestro (kot smo to počele včasih, pred desetimi leti), ustvarjanje za blog, pripravljanje melisinega sirupa in moja več kot uspešno spečena pica. Danes bolj ali manj mirujem v hiši, kamor me vročina prežene vsakič, ko porinem nos na prosto, toda vseeno brezskrbno uživam in sem več kot hvaležna za te čudovite počitnice. Naj še dolgo trajajo!

4 komentarji:

  1. Tudi sama sem naredila v prvem letniku to napako, da sem šla na druge roke namesto na prve. Izkazalo se je, da je vsak rok težji izpit. Spominim se, da sem šla en predmet pisat na tretji rok in od 120 nas je naredilo le 15.. na srečo sem bila tista srečnica, ki sem bila med njimi, ampak me je to pošteno izučilo za naprej, da te napake nisem več ponovila.

    Modra oblekca mi je ful všeč.. si jo kupila letos? Če ja, mi zaupaš s kje je? :)

    Maksimalno uživaj v počitnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Huh, potem sem jo se dobro odnesla. No, dokaz vec, da se na napakah najbolje ucimo :)
    Oblekica je iz H&M-a od lani, mogoce se se kaj podobnega najde :)
    Hvala in enako!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kemija nam je vsem povzročila kar nekaj sivih las v prvem letniku. :) Drugače pa na pef drugi roki večinoma niso težji, včasih celo lažji. Kemija je seveda izjema. :D Uživaj maksimalno. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popolnoma verjamem :) aja? Se priporočam se ža kakšen nasvet ;) Enako!

      Izbriši