12. jan. 2012

Ta teden je čist popolnoma grozen in neproduktiven, v šoli večino časa nič ne razumem in ne morem sledit, popoldne pa ležim pred računalnikom in ne mignem s prstom. Celo tako lena sem, da sem sliko naložila direkt s fotoaparata, še pomanjšat se mi je ni dalo, kaj šele kej večjega. Ampak sem pa v tem tednu dvakrat vidla Mateja in to je moj predalček s srečo napolnilo čist do vrha (tko kot se to dela pri Simsih, no). In ta objava je sam zato, ker ne morem več gledat vsakič ene in iste objave, ko pridem na moj blog in upam, da bo kej novega, ampak pol na koncu vedno ugotovim, da naj bi bla to vendar moja naloga...

2 komentarja:

  1. Se strinjam - več updejtaj, ker sem vedno vesela, ko je kakšna nova slika! ;)

    P.S. Lenoba je baje normalna v zimskem času.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala :) no sej, se zima vsaj nekje pozna, če se že ne zunaj ;)

    OdgovoriIzbriši