15. jan. 2012

Danes sem se odločila, da bom mal dobra dušca in podelila ene 3 nasvete. Sicer so bolj ženske narave, tako da moški mogoče pridete kdaj drugič na svoj račun. Al pa tut ne, ker ne vem, če bi najdla kkšn fajn nasvet za moške, ker moški so pa ja zmer najbolj pametni. Lahko bi pa vi, fantje, mene naučil npr. kako zakurt, da ti zagori že v prvo in ne najprej 4x ugasne, pa šele v peto zagori. No, kdaj drugič, nazaj k mojim nasvetom. En je tak pristen domač, druga dva sta pa bolj reklama. Prva dva sem se spomnla danes med pospravljanjem moje sobe, ki se je sprevrglo v pravo čiščenje in ribanje, ker sem se reva spravla pospravlat glih takrat, ko je sonce najbolj sijalo na moje police in tako pršla do spoznanja, v kakšnem prahu jst živim. No, ampak zdej je vse srečno pospravljeno in pomito in postla frišna in že vsa vesela čaka name, zato bom tole kar najhitrejš zaključla.
1. nasvet: če ste bli kot otroci vsi navdušeni nad kakšnimi nalepkami, ki so se tko fino lepo nalepile na omaro, pol pa nikol več šle dol, vam bo prav prišel tale nasvet. Velja ga uporabit tut, če ne morte spravt stran lepila od selotejpa in podobnih zadevščin. Magično orodje? Noben arf, cif, stelex, nožek ne pomaga, pomaga ena in edina radirka. En, dva, tri, pa je površina gladka.
2. nasvet: mate slučajno kdaj probleme, ko brišete pisalno mizo / police / omare z raznimi čarobnimi krpicami in posebnimi krpicami za prah? Ne? Pol preskočte ta nasvet. Jst sem se namreč s problemi spopadala kr ene par let, ko se je prah, namest da bi se pobrisal, razmazal po celi mizi in ga je blo 3x več kot preden sem začela brisat. In sem zadnjič čist po nesreči, ker se mi pač ni dalo it dol po čarobno krpico, vzela v kopalnici navadno viledo in nahitr pobrisala mizo. In pol sem pobrisala še kr ene 3x, ker mi ni blo jasno, zakaj ni nobenga prahu nikjer razmazanega. No, od takrat naprej vedno brišem z viledo.
3. nasvet: ta je pa čist ženski. Namreč, kdor me pozna, ve kok ogromno las mam in si mogoče vsaj proba predstavljat, kako grozno je to umivat in (kaj šele) česat. In sem probavala vse možne subrine in balzame in spreje in so bli lasje sam še bolj lepljivi. Pol smo šle pa letos poleti s Tino v dm in slučajno glih mele tist katalogec za 50%, ki ga dobiš če zbereš ne vem kok točno točk. In itak v tistem katalogcu ni nikoli nič uporabnega, ampak jst sem se odločila, da bom neki najdla. In sem vidla, da je 50% znižana maska za lase Elseve in se odločila, da jo kupim. Mal za hec, da bom enkrat še jst kul in si res neki dala na lase. In tadada, me je tako navdušla, da sem letos Božičku še kr eno naročila. Ful lepo diši, je ene 5 vrst za take in onake lase, pa ful ful ful olajša česanje. (Moja je pa tale ja, spodej na slikci)


To je to, vaaaaaaaaaaaaau, kakšna dolga objava!

4 komentarji:

  1. uuu zakon za radirko,nism vedla:) vileda ftw,že odkar pomenm prakticiram:)
    za laske pa probej volume powder šampon v prahu al pa nivea blonde lak za lase (jih ne zlep,ne da pretiranga leska, ampak tko prov lepo pride). js bo pa tole masko probala:) a da kej volumna?
    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. hm, jst si ponavad pr mojih laseh glih ne želim volumna, kvečjem jih želim nekako skup spravt, tko da zdej za tole masko ne bi glih rekla da da nek volumen. Pomoje je pol tut odvisno kako si jih sušiš pa to.. men je res všeč k pol k umiješ maš tko mehke lase, da sploh ne bi reku da to lase držiš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. aja pa hvala za nasvet, mogoče res probam enkrat v prihodnosti :):*

    OdgovoriIzbriši
  4. To z radirko nisem vedla - ampak je zlata vredno. Moram sprobat! :) Pa dam še js tebi enega... js imam tudi ogromno las in zelo dolge. In čeprav so moji skodrani ti zna vseeno prit prav: meni niso bili moji lasje nikoli ful lepi dokler nisem našla Aubrey Organics šamponov in balzamov. Pogooglaj. So malo dražji in jih ne moreš kupit lih v trgovini ampak... ne vem... mail me če hočeš podrobnejše informacije, nočem tu zdaj nakladat :D

    OdgovoriIzbriši