28. avg. 2011

Že celo malo večnost nisem pisala, ker so se od tistga zadnjega pisanja in jamranja zgodile najbolše počitnice in to čist take, kakršne počitnice kot počitnice morajo bit. Res ne vem kaj tko fajnga sm nrdila, da so mi bli dani pol vsi ti kulski dnevi. Prec nasledn dan sta pršli moji najljubši modelki in nam obrnile hišo na glavo, pol sva se s sestro za par dni preselile k sestrični, potem smo takoj šibal na morje in tam preživel glih tanajbolj fino vroče dni. Potem je bil en dan spet hudo mučen, ker ko prideš z morja spet v navaden vsakdanji ritual in vidš kaj vse se drugim dogaja, te zadane kap od dolgčasa. In me je rešila Nika in sva šli na tortico in pol nasledn dan (se prav včeraj) je bla dirka okoli Grma in mi je Nika zrihtala once in a lifetime izkušnjo in sm se vozila spredej pred kolesarji v unem kabrioletu in je blo čist noro. In vidla sem Mateja po miljon letih in je zmagou in tu je najlepši občutek k greš prvič v življenju na dirko in zmaga tvoj tanajboljdobr kolega in sm bla čist presrečna. In vidla sm svojo tamalo sestrično po ene petih letih drugič v življenju in vse je blo tko najboljš in včerej nisem hotla zaspat zvečer, ker nisem hotla d se vse skup konča.
In hvala Tistemu, ki je zrihtou vse to in k bi vsaj še trajalo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar