24. dec. 2014

Darila

Hitim z vsemi štirimi, da mi uspe tole objaviti še preden bo prepozno. No, saj verjetno že je, darila morajo biti že zdavnaj zavita, Božiček je verjetno že na poti. Moj je že navajen, da mu vedno ostaja vse za zadnji trenutek, zato ga nekaj daril še čaka nezavitih. Šibam na pomoč, z vami pa delim mojo verzijo Lavivaverine ideje za zavijanje! Živa in Veronika sta podelili 3 čudovite ideje, jaz za naslednji dve leti nimam skrbi s tem, kako bodo moja darila zavita! ;)






Za konec pa vam vsem skupaj dragi bralci želim topel in srečen božič, naj se nosovi svetlikajo od bleščic z voščilnic ali bunkic, naj diši po slastni večerji in naj se slišijo božične pesmi daleč naokoli!

1 komentar:

  1. Čudovita darila! Sama sem tako nora na rjavi papir in razne variacije na temo, zato sem že lansko leto (no, zdaj že predlansko) darila zavijala v prav tak papir in vrvico, le da sem jih okrasila še s papirnatimi 'čipkastimi prtički'. Pa leto pred tem podoben papir in rdeče-belo/zeleno-belo vrvico, leto pred tem v posebej za to izbran časopisni papir (mora imeti čim več teksta in čim manj drugega ter biti popolnoma črno-bel) in raznobarvne trakove iz blaga itd. Ta stil je torej prav zame - s črkami in lizikami še nisem poskusila, upam, da do prihodnjega Božiča ne bom pozabila!

    OdgovoriIzbriši