8. maj 2014

Birthday wishlist

Birthday wishlist


Juhuhu bliža se moj rojstni dan in že dolgo premlevam, kaj si želim za rojstni dan. Čez leto imam vedno polno želja, potem pa v tem predrojstnodnevnem obdobju vse izginejo in sem vedno živčna, ko me ljudje sprašujejo kaj si želim. Kot sem že večkrat povedala obožujem darila (prejemanje in oddajanje, ne vem katero bolj), vendar se vseeno vedno bojim, da bom na koncu razočarana, ker ob vseh darilih ne bo nič od tistega, kar sem si res želela. Tole se vse skupaj sliši zelo grdo, ampak a ni res težko, ko dobiš neko darilo samo zato, ker se pač za rojstni dan kupuje darila in ne zgleda, da prideš na praznovanje praznih rok. Še bolj nerodni so vsi tisti že vnaprej zapakirani darilni seti, za katere nisi povsem prepričan, ali so morda že enkrat prej bili darilo in grejo iz rok v roke. No, priznam, da so nekateri prav simpatični in bi jih takoj kupila komu za darilo, pa se vedno namenoma obrnem stran, ker pač imajo ta sloves neposrečenih prisilnih daril. No, ker je bil lanski rojstni dan moj najbolj popoln v vseh osemnajstih letih, se malo s strahom pripravljam na letošnjega, ker vem, da ne bo niti pol tako dober. Pa še na soboto pade in takoj odpade 30 čestitk iz razreda ;) No, vseeno upam na najboljše, da se kdo pa le spomne name in mi polepša vstop v zadnje najstniško leto. Dovolila sem si malo sanjati in moje skrite želje zaupati svetu, pogum pa mi je vlil spomin na novoletna darila, ki so iz mojega wishlista povsem nepričakovano resnično prišla v moje roke. Cruciani zapestnička in figs&rouge dobrote so definitivno zaključile leto najboljših daril na svetu (in najboljše leto v mojem celem življenju nasploh) in še zdaj mi polepšajo vsak dan. Ampak ker po dežju vedno posije sonce, mora več kot očitno tudi po soncu enkrat pokapljati dež. Tako se zdaj prebijam čez malo bolj neprijetne čase in nisem več najbolj srečno dekle na svetu. Pač pa zato malo bolj sanjam, zato je tudi moj seznam daril precej nerealen. Večino teh stvari ne bom držla v rokah nikoli v življenju, če pa bi imela kupe denarja bi si zagotovo privoščila kakšno lepotičko uro Marca Jacobsa. Športala bi v Adidas lepi roza jopci in si stene bodočega študentskega stanovanja polepšala s kakšno žirafo. Šminkirala bi v puloverčku z lepim punčkastim ovratnikom in z nasmehom na obrazu. No, potem pa končno pridejo malo bolj zemeljske želje. Želim si en lep nalivnik, ker zdaj maturo pišem s takim, ki razpada. Potem si želim kakšno rožasto ogrlico in eno lepo toaletko, da ne bom iskala label in robčkov po celi moji torbi. In simpatične papirčke za muffine, da bom lahko koga povabila na sladkanje. Najbolj, ampak res najnajbolj si pa želim treh lakov za nohte (čudno, a ne?): nailtiques formula 2, da bi moji nohti končno nabrali malo moči, tisočkrat prehvaljen Essie Fiji in nadlak Poshe, da bi manikura vsaj kdaj pa kdaj zdržala dva dni. 
Tako, sem zdaj porabila celo popoldne na sanjavem wishlistu, ki ga ne bo nikoli nihče pogledal. Še toliko manj, ker je spet vse roza. Ampak tako je, daj mi nekaj rozastega, srčkastega, pikastega, črtastega ali rožastega in bom happy hippo. In ohhhhhh, tako si želim, da bi enkrat za rojstni dan dobila en velik šopek potonk. 
Ampak na koncu vseh želja in wishlistov in sanj se še vedno vsemu odpovem za en sladek poljubček. Čisto vsemu. :)

1 komentar:

  1. Lep wishlist :) Res se strinjam s kopico neuporabnih ali malo neposrečenih daril in se mi zdi mnogo boljše, če se malo pomenimo in na koncu dobimo nekaj, kar nam je všeč. Čeprav včasih pa lahko dobimo nekaj, kar se nam sprva ne zdi najboljše darilo, pa se lahko obrne in postane naše favourite :) Želim ti, da se kakšno sanjsko darilo uresniči, sicer si pa jaz kdaj pa kdaj kar sama podarim luštne stvari :) Vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši