19. apr. 2014

Velika noč / Easter




Takole je letos pri nas, kakšni pa so vaši? Vesele praznike!

4 komentarji:

  1. Fantastični! Kako si jih naredila?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) tisti v rdečih in roza odtenkih so vsi narejeni po istem postopku, pa je vsak drugačen :) - najprej pomočeni v rumeno barvo za kakšnih 5 min, potem v rdečo, ki sem ji dodala olje, ampak jih samo pomakaš, potem pa še v modro barvo z oljem.

    Tist moder je pa tut zgodba zase. Najprej namočen v rumeno barvo, potem sem naredila vzorce z vročim lepilom (pištola), počakala da se strdi in namočila v modro barvo. Potem sem probala to lepilo potrgat dol, ampak se mi je pri vseh odtgal še košček lupine, tako da ni najbolj fejst stvar..

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo ful so lepi pa taki res unikatni!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo! In čudovite fotke. Moji pirhi so bili pa letos čisto zimprovizirani, par nalepkic samo. Ampak je vseeno kjut izpadlo na koncu :)

    OdgovoriIzbriši