22. mar. 2013



Khm khm, pomembno obvestilo!
Zadnjič me je med komentarji pričakal en poseben namig, naj pogledam na Nežin blog.
In kaj me je tam pričakalo? Znašla sem se na njeni lestvici najbolj kul blogov, how cool is that?!
Od vsega veselja in ponosa so me takoj zasrbel prsti, da bi napisala novo objavo, pa nekako ni zneslo vse do danes. 
(šola je kriva, ne jaz! nekdo mora bit). Torej - predajam naprej:


And here is a little about what the award is all about:

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.

The rules for accepting this award are:

You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!


______________________________________


Ker mižim na oba očesa in se delam da ma manj kot 200 spremljevalcev, da jo lahko tukaj prilimam na prvo mesto - ker sem si naredila Facebook račun zato, da sem lahko cele dneve gledala slike na njenem profilu.

Ker njune objave vedno gledam z odprtimi usti. (spet malo goljufam)

Ker si pri vsaki njeni objavi vedno rečem: vau, zakaj se nisem jaz nikoli spomnla česa tako kul!

Ker se mi vedno cedijo sline ob slikah njenih kuharskih podvigov.

Ker piše o samih tako zelo lepih stvareh.


5 komentarjev:

  1. Polepšano jutro:* Tisočkrat hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najlepši komentar mojega bloga :) Hvala, Manca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala lepa, Manca! :) Presenečena in počaščena, še posebej ker prihaja pohvala od tako talentirane fotografinje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Madoniš! Najlepša ti hvala! Glede na to kako malo blogam odkar sem na gimnaziji (da sem 1 mesec potrebovala, da sem opazila tvoj komentar in potem to objavo, vse objasni) in da so te objave, ki jih pa vseeno napišem, nekomu všeč, waaaa!! Ful sem vesela! :) In nej ti povem, pa čisto resno mislim, ko mam čas, zelo rada obiščem tvoj blog :) Čudovite fotke in vse vse! :)

    OdgovoriIzbriši