6. nov. 2012

Oooooo danes je bil en tak super dan. Že dalj časa namreč jamram, da ni nič več tko kakor je blo včasih, nobena stvar me več ne (raz)veseli, v ničemer ne vidim nič zanimivega, nad ničemer se ne navdušim, ne da se mi it v šolo, ne da se mi bit doma, ne da se mi ukvarjat z nikomer, hkrati bi se z vsemi in mi je doma dolgčas itd. itd. No, danes je od začetka vse zgledalo isto, potem pa je med blok uro (!) socilogije za par minutk zunej posijal sonček in bum, kr naenkrat se mi je vse zdelo drugač. Vse spet po starem, ko se veselim majhnih stvari, ko vse zgleda lepo in fajn.. in potem je šlo vse samo še navzgor; matematiko sem pisala 5, jutri nam odpade test pri slovenščini (kar je po eni strani sicer žalostno, ker gre profesorca predčasno na porodniško in nam zdaj ne bo več tko fajn pri slovenščini), potem pa še top dogodek dneva - prvo uro pri biologiji mi je umrl moj najljubši kemik, ki sem ga pred časom zmaknila očitu in ker je tko super lepo pisal mi je pomagal, da so mi ble ure v šoli lažje (ker pač, če kemik ne piše lepo, pol tut jst grdo pišem in posledično iz grdih zapiskov rata grd predmet). No, pač, to sicer definitivno ni bil lep dogodek, ampak lep je bil pa potem, ko sem šla peš k babi in sem se namenila it v Mladinsko Knjigo it pogledat, če slučajno majo tak svinčnik, in se hkrati psihično pripravljala na sprejem dejstva, da ga nimajo (ker v DZS-ju ga pred časom nisem našla). No in ravno v tem trenutku me pot pelje mimo trgovine Globus, kjer v izložbi zagledam točno tak kemik! In zabremzam, obrnem, vstopim in rečem: "Dan, jst bi tak kemik kot ga imate v izložbi :)". In ker se izložba od znotraj ni vidla, ga potegnem še iz moje puščice in v tistem gospa prodajalka reče še: oooooooo kako maš pa lepo torbooooo! In evo, moj dan je bil popoln.

Plus potem me je čakal še popoldan v družbi slavljenke Tonje, ki danes praznuje dve leti, in dan je bil nadpopoln. Pa vaš? :)

1 komentar:

  1. Zdj si naredila tudi moj dan lep, če že zjutraj preberem nekaj tako prijetnega :)

    OdgovoriIzbriši