23. jul. 2012

Ja, zadnje čase mi ne gre. V glavi si vsak dan sestavim 3 objave, na koncu pa samo žalostno odprem in zaprem blog, ker ni nič novega. Ta vikend je bil sploh neproduktiven, razen dvakratne vožnje z orbitrekom in  izbiranja slik za razvit nisem naredila nič. Res nič, visela sem na računalniku in zapravla oba dneva od jutra do večera. Objav se mi ne da pisat, ker se mi zdi da s pisanjem brezveznih stvari samo kradem čas tistim, ki se že spravijo brat. Ne da se mi objavljat slik, ker se mi nobena ne zdi več posebna oz. vredna objavljanja. Ne vem niti, al naj objavim slike iz Francije, ker se mi zdi, da so jih itak že vsi videli na facebooku.
Žre me dejstvo, da je 365 ostal prazen že vse od konca šole in zdi se mi, da se mu vse bolj bliža konec. Preveč zamude se je nabralo, da bi nadoknadla vse dni za nazaj. Mogoče vse slike zmečem v eno objavo in vsaj malo potolažim razočaranje same nad seboj. Žalostna sem, ker je vmes kar nekaj dni brez kakršnekoli slike. Žalostna sem, ker sem tako dolgo vztrajala in potem tako hitro obupala. Ampak po Franciji mi enostavno ni blo več do slikanja, oba s fotoaparatom sva bila potrebna počitka. Ugotovila sem, da ne bi nikol več delala 365, ker je enostavno preveč pogosto in preveč prisiljeno. Ker ne slikaš ker bi si to želel, ampak ker moraš. Moram pa povedat, da je bla ta prisila zelo dobrodošla med šolskim letom, ko sem se po cel dan učila in so bile te minute s fotoparatom edini oddih, edini trenutki, ko je bilo vse v zvezi s šolo pozabljeno in so se misli lahko malo premešale in si glava odpočila.
Ne vem, nočem, da 365 propade zdaj, ko sem prišla tako daleč. Nočem niti razočarat ljudi, ki so me podpirali in pomagali, da smo pripeljali tako daleč - hvala posebej Anji in Gregorju, za vse tiste sos klice, ko je bil blog osamljen že predolgo časa :).
Upam, da zdaj pride spet obdobje z več inspiracije in motivacije. Za začetek pa v naslednji objavi pride nekaj od včeraj...

2 komentarja:

  1. "Whether you think you CAN, or think you CAN'T - you're right." (Henry Ford)

    Ne sama sebi rečt da ne moreš. Pa kaj če je 365 ostal prazen, to pomeni, da imaš polno in zanimivo življenje - ceni ga. Namesto da se ga lotiš napolnit v enem dnevu objavi vsak dan dve sliki, lepo v miru, brez občutka krivde. Bralci jih bomo veseli, ti pa ne boš pod pritiskom, kar ne smeš bit - življenje je prekratko da bi počeli stvari, ki jih ne maramo delat.

    My five cents :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahhh 365 gre naprej, brez julija! :D
    thank you for your lovely words!

    OdgovoriIzbriši