30. okt. 2011


AHJOH, te počitnice so/bodo grozne oh in sploh. Tko sem jih komej čakala in pol je spet ta fora, da hvala bogu da so počitnice, ker se mamo tolk za učit, da so počitnice sam za to, da se nam nekako sploh uspe vse učit (sploh ne naučit), ker če jih ne bi blo, ni šans da bi lahko vse naredl. Ne vem če kdo razume ker mi je uspelo to poved superfejst zaštrikat. No, uglavnem, in pol se tolažm s kakavčki in vsemi sladkimi priboljški in a ma kdo kakšen način kako se drugač pocrklat? Ker z računalnikom se ne morem, ker me pol vse boli ker cel dan sedim, pa tut orbitrek me nč ne osvaja in zasvaja ta teden, pa pol še ta udarc, da mi nobena pesem ne paše in noče ratat song of the week ta teden (ker pr men poteka to tko za vsako pesem da mi rata všeč in pol jo skos poslušam in pol mi seveda ni več všeč in pol hočem novo) in pol konc koncev tut če trikrat vdihnem pa si rečem: dejmo dejmo, danes bomo pozitivni... ne uspe. 112?

4 komentarji:

  1. mmmm, looks delicious! veš kaj ti predlagam... pejt s tinco v sredo v lj za par dni, tam mamo tako pozitivno energijooooo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. sej grem, sej grem, komej čakam! mogoče bi se pa res lahko tega tko veselila da bi pozabila na vse slabo! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Monki, jst sm tut v Lj!:D Sm že ti napisala komentar ampak ga več kot očitno ni objavlo -.-
    Javi se mi, ko prideš :)

    OdgovoriIzbriši
  4. za počitnce zmer rezervirajo use za učit! :s

    OdgovoriIzbriši