11. jun. 2011

20110611

Še čist evforična od tekme, sem se odločila, da napišem eno objavo. Kolena mam še zdej mravljinčasta, ker smo z mami tko navijale pred televizijo. Mam pikice v nogah, je včasih rekla Eva. Al Neja? Ne spomnem se.
Kljub temu, da blog v bistvu vedno pišem zarad sebe in ne zarad ljudi, da bi brali, pa je tokrat mal drugač. Že več vs je reklo, da je moj blog precej osamljen in no, tokrat se javljam, da povem, da sem še živa, da tut blog še ni dočakov svojega konca in da stvari le niso tko blizu svojega konca. Je pa res, da sem v tem času ugotovila, da ne znam napisat objave brez slike. In ker pač ni fotoaparata, ni slik, in ker ni slik - ni objav. Aja fotko je pa na popravilu in če bo vse po sreči, ga dobim približno v roku enga tedna. Sej no, konec dober, vse dobro, ampak če bo šlo tko naprej bom ratala revež. Dejansko sm tko razočarana, ker bom mogla tok plačat, da sploh ne morm kupt nobene druge stvari. Včasih nisem pršla iz nobene trgovine praznih rok, zdej pa iz redko katere pridem sploh s čim v roki. Če pa mam kej v roki, je pa to stvar, k sm jo mela v rokah že prej, preden sm šla v trgovino.
Tko da ja, zadnje čase hodm po svetu precej razočarana in brez volje. In ker ne maram takih misli in občutij stresat okol, bom počakala da minejo in potem lahko spet pričakujete pooooooooooooooooolno objav in poooooooooolno dobre volje z moje strani. Iiiiii kaj smo optimisti :)
Sej bo bolš. Pa še tole prastaro predlogo enkrat zamenjam, pa bo svet lep. Kolkr še ni do zdej. Ma itak d je lep!

6 komentarjev:

  1. všeč mi je, všeč mi je :) Zadnjih 6 stavkov še posebej :)

    OdgovoriIzbriši
  2. tole me je tko nasmejalo: "Če pa mam kej v roki, je pa to stvar, k sm jo mela v rokah že prej, preden sm šla v trgovino." :D bravo :D

    Ne bit brez volje, načrtuj nove podvige, ki jih boš speljala s fotoaparatom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kdaj pa ti tako zagriženo spremljaš šport? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Te nismo navajeni take ;]

    OdgovoriIzbriši