1. maj 2011

SLOVENIJA (Slovenia)

 najlepši mesec je tukaj!



Ta teden je minil v znamenju počitnic in oddiha in temu primerno sem bla lena tut kar se tiče mojega projekta. Danes sem celo dopoldne odlašala, al bi potegnila en listek, al bi goljufala in preskočila ta teden... No, ampak prejle sem poslikala tele nageljčke in jih objavla in se takoj v naslednjem trenutku odločila, da izvlečem listek, kar bo pač bo. Z zaprtimi očmi seveda. In sem upala da bi bla pa mogoče mogoče lahko tema 'Slovenija', ker v tem primeru mam narjene kr primerne slikce... In potegnem listek in z enim očesom pogledam in tadada - gor piše Slovenia. Juhu!

Torej pač, mogoče ne boste najbolj zadovoljni, ker ste si pod temo Slovenija predstavljal popolnoma nekej drugačnega, ampak je pa le nagelj lep slovenski simbol!

2 komentarja:

  1. Najbrž se cele dneve smeješ, ker imaš tako super blog ...

    Ne bom rekel, da ti ga ne bi ukradel celega, s fotkami, pripisi in glasbo, ker bi se tako mastno zlagal ...

    Spravil bi ga v predal na nočni omarci in ga ljubosumno mel samo zase. (:

    Vau, res. (:

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, najlepša hvala, bi si skor upala rečt, da tazga komentarja pa še ne :) hvala!

    OdgovoriIzbriši