24. okt. 2010

20101024#2



Zgleda, da bom zdej med počitnicami nadoknadla vse objave za nazaj ;) Sem kr ponosna drugač na to, da me daje tak navdih. Saj veselje do objav še mam, če ne do druzga...
Čist iz firbca sem pogledala kakšno objavo sem napisala pred točno enim letom in... morm rečt da, da pač hvaaaaaaaaalabogu sem šla na bolš in prerasla tiste objave z milijoni smejkotov in žalostkov in izražanje v jazsemkul slengu, al kako bi se reklo. Tut zdejšne slike so mi bolj všeč, tko da, evo ga, nekej pa le gre na bolš!

5 komentarjev:

  1. Fascinirana sm nad prvima dvema slikama, tretja pa ZMAGA hahaha. XĐ

    OdgovoriIzbriši
  2. kaj bi našla, če bi šla dve leti nazaj! dobr da smo se znebl lajv spejsou XD

    OdgovoriIzbriši
  3. Manca, meni pa so tiste tvoje stare slike, še iz tistih netlog časov tako všeč, ker si imela že takrat ful dobre ideje! Glih zadnjič sem se spomnila tiste slike s srčkastimi bombončki zaradi katere sem te sploh spoznala (če se temu internetnemu spremljanju lahko reče tako) in tistega mojega trapastega signa zate iz marjetic, haha. :D Zdaj grem prav brat tvoje stare objave.

    OdgovoriIzbriši
  4. nuša, upam da nimaš kkšnih svojih predstav o teh slikah, ker naj ne bi ničesar simbolizirale :D
    kat, haha, po eni strani škoda, ker bi blo prov zanimivo vidt..
    alja, najlepša hvala, sej idej sm mela res kr neki, sam mogoče res niso ble vse primerne za objavljanje na netlogu, če gledam nazaj :D dobr da ni nobenih hudih posledic, sam spomini :) in tist tvoj sign je bil ful lep! :D o neeeeeeeeeeeeeeeee...

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you, I'm glad you like my photos. I also liked a lot of your photos and wish I could make a post about them on the blog "Keep the good work going," if you do not mind, I sent the questions to your flickr. (Say something)


    *

    OdgovoriIzbriši