14. avg. 2010

20100814

Dans je bil kr en tak fajn dan, pa včer tut, oja.
Za razliko od drugih večerov, ko sm ob devetih že tko zaspana, da se grem sam še umit pa spat, sm včer 15 do polnoči vzela knjigo od Nine in začela brat, čeprov sm jo mela že pol leta doma in me ni nikol uspela prepričat da jo vzamem in pokukam vanjo.
Se mi pa zdi, pa mogoče se mi sam zdi, da so pr men sobote štirinajste hujše od petkov trinajstih. Ker se je zmešalu mojmu telefončku in sam še nori in žmiga in utripa in skače in ..... in ni več pri zdravi pameti.
Tino mi je uspelu prepričat, da je šla z mano tečt, čeprov se je zgovarjala da bo dež, pa se je ulilo glih ko smo stopile spet nazaj v hišo. Pa sploh nevem kko je lahko tko hitr minil ta tek, al smo res tko šprintale...
Aja aja aja aja in zadnjič mi je uspelo si izpolnt željo in sem pretekla na orbitreku pol ure, cele pol ure in sem res res res res ponosnaaaaaaaaaaaa.

1 komentar: