18. jun. 2010

20100618

Jst grem na morje!
In sm srečna, ker grem na morje z Ano, ker bom prvič na morju mela nekoga za družbo; ker mam novo kremico, prvič tako za brez-alergije (kdo verjame v to?); pa mam novo labelico za pred soncem; pa srečna sem ker bom dobila zastonj novo zdravstveno kartico, ker sm mela prejšnjo, ki je ni nikjer več, čeprov sem preiskala vse vse vse vse, že dost dolg časa in mi tko al tko prpada nova; in sm srečna ker ... sm srečna. In sm najsrečnejši človek na svetu. No, jst se delam da sem, in jst verjamm da sem.
In ja, nazaj iz morja bom pršla tko bela ko sm zdej, in ni mi treba usak posebej povedat, da nimam čist nč barve. Sm pač brezbarvna. It's cool to be different, je rekla Zoe, ko si je dokolenke vsakič dol zavila do gležnjev in jo je oči zafrkavov.

Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Je blo tko hecno, k smo z mami glih u baby centru kupvale hello kitty oblekco za Evčiko, k bo mela rojstni dan, in so mel naštiman radio, na katerem so prenašal tekmo, in pol začne stric v radiu vpit: in goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool, in vsa trgovina pogleda v strop, kjer bi tko pasov en tv, da bi mi to vidl, no pa ga ni blo, pa so bli sm zvočniki, pa smo se pol sam en drugmu nasmejal, pa se tko fajn počutil.

In ja, včerej sm dočakala after s celimi nohti in oh ah oh, to je bil definitivno najlepši dan/noč v mojem življenju in in in in... ja. Nevem kdo vse bere moj blog (:

Jst grem zdej na morje, kaj pa ti? Jst grem na morjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


4 komentarji:

  1. Jst dans pomojem nbom nč spalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

    Tut jst mam vuvuzelo! Sva jo z blažem na kravah sprobala in vrjem-IT WORKS!

    Ve ste tku lušne. Se sploh zavedate tega?

    OdgovoriIzbriši
  2. Manca, jst sm taku srečna, da si ti srečna, ker sm pol še jst srečna, če si ti srečna, in sm zdej taku srečna, da že nakladam, ampak ker si ti še zmer srečna, sm srečna!

    Metka, a je s tabo kej narobe?

    OdgovoriIzbriši
  3. manca.uživeeej na morju (:
    slikce *-* ubijajo šezmer!
    <3

    OdgovoriIzbriši